structura lucrare curs "Comunicare in situatii de criza"
Pagina 1 din 1
structura lucrare curs "Comunicare in situatii de criza"
Curs practic: Comunicare în situaţii de criză
Masteratul „Modele de comunicare şi relaţii publice”
Semestrul I, anul universitar 2010-2011
Titular: conf. dr. Adela Rogojinaru
Cu mentiunea ca este probabil varianta pe care a folosit-o profa anul trecut (judecand dupa datele care nu se mai potrivesc)
Structura proiectului pentru evaluare semestrială
CERINŢE
Tema proiectului este analiza comportamentului de comunicare în situaţii de criză al unei companii, instituţii sau organizaţii non-profit din România. Metoda de analiză este studiul de caz. Situaţia prezentată se va referi la evenimente petrecute în ultimii trei ani (2007-2010). Se vor anexa documente sau dovezi privind documentarea personală. Textul se va tehnoredacta în limba română, cu semne diacritice.
Termen de predare: data examenului final (se va fixa la cursul din 6 ianuarie 2011).
STRUCTURA
I. Contextul crizei
Prezentarea organizaţiei şi a contextului în care se desfăşoară evenimentul.
Prezentarea problemei care generează criza: factori de risc, surse generatoare de risc, disfuncţii interne sau/şi externe, presiuni sau ameninţări din mediul social, neglijenţe organizaţionale, etc.
II. Analiza situaţiei de criză
Tipul de criză, categorii de public afectate (public primar prejudiciat, public secundar, public terţiar, alte categorii de public larg, dacă este cazul).
Adoptarea strategiei de comunicare şi a soluţiilor tehnice pentru rezolvarea conflictelor generate de criză (se va explica, comenta şi argumenta corectitudinea alegerii acestora în raport cu tipul de criză şi cu publicul vizat: public prejudiciat, jurnalişti, autorităţi, comunitate locală, public internaţional, dacă este cazul, alte categorii).
Prezentarea şi comentarea modelului teoretic în care se încadrează demersul organizaţiei analizate (se va opta pentru un model discutat la curs şi indicat în fasciculele bibliografice sau pentru un altul, la alegerea masterandului, care îşi va argumenta alegerea).
III. Observaţii critice, concluzii şi recomandări
Se vor preciza posibile corecţii strategice şi tehnice, se vor indica punctele tari şi slabe ale strategiei adoptate de organizaţie şi se vor formula recomandări pentru consolidarea reputaţiei organizaţionale.
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
Masteratul „Modele de comunicare şi relaţii publice”
Semestrul I, anul universitar 2010-2011
Titular: conf. dr. Adela Rogojinaru
Cu mentiunea ca este probabil varianta pe care a folosit-o profa anul trecut (judecand dupa datele care nu se mai potrivesc)
Structura proiectului pentru evaluare semestrială
CERINŢE
Tema proiectului este analiza comportamentului de comunicare în situaţii de criză al unei companii, instituţii sau organizaţii non-profit din România. Metoda de analiză este studiul de caz. Situaţia prezentată se va referi la evenimente petrecute în ultimii trei ani (2007-2010). Se vor anexa documente sau dovezi privind documentarea personală. Textul se va tehnoredacta în limba română, cu semne diacritice.
Termen de predare: data examenului final (se va fixa la cursul din 6 ianuarie 2011).
STRUCTURA
I. Contextul crizei
Prezentarea organizaţiei şi a contextului în care se desfăşoară evenimentul.
Prezentarea problemei care generează criza: factori de risc, surse generatoare de risc, disfuncţii interne sau/şi externe, presiuni sau ameninţări din mediul social, neglijenţe organizaţionale, etc.
II. Analiza situaţiei de criză
Tipul de criză, categorii de public afectate (public primar prejudiciat, public secundar, public terţiar, alte categorii de public larg, dacă este cazul).
Adoptarea strategiei de comunicare şi a soluţiilor tehnice pentru rezolvarea conflictelor generate de criză (se va explica, comenta şi argumenta corectitudinea alegerii acestora în raport cu tipul de criză şi cu publicul vizat: public prejudiciat, jurnalişti, autorităţi, comunitate locală, public internaţional, dacă este cazul, alte categorii).
Prezentarea şi comentarea modelului teoretic în care se încadrează demersul organizaţiei analizate (se va opta pentru un model discutat la curs şi indicat în fasciculele bibliografice sau pentru un altul, la alegerea masterandului, care îşi va argumenta alegerea).
III. Observaţii critice, concluzii şi recomandări
Se vor preciza posibile corecţii strategice şi tehnice, se vor indica punctele tari şi slabe ale strategiei adoptate de organizaţie şi se vor formula recomandări pentru consolidarea reputaţiei organizaţionale.
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
Anca Amariei- Mesaje : 89
Data de înscriere : 22/01/2011
Subiecte similare
» Criza meteo :(
» Lucrari coordonate de dna. Rogojinaru
» Cerinta pentru proiect MANAGEMENT DE CRIZA -termen de predare -data examenului
» planificare prezentari comunicare vizuala
» Colocviul studetilor de la Comunicare
» Lucrari coordonate de dna. Rogojinaru
» Cerinta pentru proiect MANAGEMENT DE CRIZA -termen de predare -data examenului
» planificare prezentari comunicare vizuala
» Colocviul studetilor de la Comunicare
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|