mcrp.forumz.ro
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

structura lucrare curs "Comunicare in situatii de criza"

In jos

structura lucrare curs "Comunicare in situatii de criza" Empty structura lucrare curs "Comunicare in situatii de criza"

Mesaj  Anca Amariei Mier Ian 18, 2012 10:35 pm

Curs practic: Comunicare în situaţii de criză
Masteratul „Modele de comunicare şi relaţii publice”
Semestrul I, anul universitar 2010-2011
Titular: conf. dr. Adela Rogojinaru

Cu mentiunea ca este probabil varianta pe care a folosit-o profa anul trecut (judecand dupa datele care nu se mai potrivesc)

Structura proiectului pentru evaluare semestrială


CERINŢE
Tema proiectului este analiza comportamentului de comunicare în situaţii de criză al unei companii, instituţii sau organizaţii non-profit din România. Metoda de analiză este studiul de caz. Situaţia prezentată se va referi la evenimente petrecute în ultimii trei ani (2007-2010). Se vor anexa documente sau dovezi privind documentarea personală. Textul se va tehnoredacta în limba română, cu semne diacritice.

Termen de predare: data examenului final (se va fixa la cursul din 6 ianuarie 2011).

STRUCTURA

I. Contextul crizei

 Prezentarea organizaţiei şi a contextului în care se desfăşoară evenimentul.

 Prezentarea problemei care generează criza: factori de risc, surse generatoare de risc, disfuncţii interne sau/şi externe, presiuni sau ameninţări din mediul social, neglijenţe organizaţionale, etc.

II. Analiza situaţiei de criză

 Tipul de criză, categorii de public afectate (public primar prejudiciat, public secundar, public terţiar, alte categorii de public larg, dacă este cazul).
 Adoptarea strategiei de comunicare şi a soluţiilor tehnice pentru rezolvarea conflictelor generate de criză (se va explica, comenta şi argumenta corectitudinea alegerii acestora în raport cu tipul de criză şi cu publicul vizat: public prejudiciat, jurnalişti, autorităţi, comunitate locală, public internaţional, dacă este cazul, alte categorii).
 Prezentarea şi comentarea modelului teoretic în care se încadrează demersul organizaţiei analizate (se va opta pentru un model discutat la curs şi indicat în fasciculele bibliografice sau pentru un altul, la alegerea masterandului, care îşi va argumenta alegerea).

III. Observaţii critice, concluzii şi recomandări

 Se vor preciza posibile corecţii strategice şi tehnice, se vor indica punctele tari şi slabe ale strategiei adoptate de organizaţie şi se vor formula recomandări pentru consolidarea reputaţiei organizaţionale.

BIBLIOGRAFIE

ANEXE

Anca Amariei

Mesaje : 89
Data de înscriere : 22/01/2011

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum