Cerinta pentru proiect MANAGEMENT DE CRIZA -termen de predare -data examenului
Pagina 1 din 1
Cerinta pentru proiect MANAGEMENT DE CRIZA -termen de predare -data examenului
Structura proiectului pentru evaluare semestriala
CERINTE
Tema proiectului este analiza comportamanetului de comunicare in situatii de criza al unei companii, institutii sau organizatii non-profit din Romania.
Metoda de analiza-Studiul de caz.
Situatia prezentata se va referi la evenimente petrecute in ultimii 3 ani(2008-2011). Se vor anexa documente sau dovezi privind documentarea personala. Textul se va tehnoredacta in lb. romana, cu semne diacritice.
Structura
1. Contextul crizei, prezentarea organizatiei si a contextului in care se desfasoara evenimentul. Prezentarea problemei care genereaza criza: factori de risc, surse generatoare de risc, disfunctii interne sau/ si externe, presiuni sau amenintari din mediul social, neglijente organizationale.
2. Analiza situatiei de criza, tipul de criza, categorii de public afectate(public primar prejudiciat, public secundar, public tertiar, alte categorii de public larg, daca este cazul). Adoptarea strategiei de comunicare si a solutiilor tehnice pentru rezolvarea conflictelor generate de criza(se va explica, comenta si argumenta corectitudinea alegerii acestora in raport cu tipul de criza si cu publicul vizat: public prejudiciat, jurnalisti, autoritati, comunitate locala, public international, daca este cazul alte categ.) Prezentarea si comentarea modelului teoretic in care se incadreaza demersul organizatiei analizate(se va opta pt. un model discutat la curs si indicat in bibliografie sau pentru un altul, alegerea masterandului-argumentare a alegerii).
3. Observatii critice, concluzii si recomandari. Se vor preciza posibile corectii strategice si tehnice, se vor indica punctele tari si slabe ale strategiei adoptate de organizatie si se vor formula recomandari pentru consolidarea reputatiei organizationale.
Bibliografie+Anexe.
CERINTE
Tema proiectului este analiza comportamanetului de comunicare in situatii de criza al unei companii, institutii sau organizatii non-profit din Romania.
Metoda de analiza-Studiul de caz.
Situatia prezentata se va referi la evenimente petrecute in ultimii 3 ani(2008-2011). Se vor anexa documente sau dovezi privind documentarea personala. Textul se va tehnoredacta in lb. romana, cu semne diacritice.
Structura
1. Contextul crizei, prezentarea organizatiei si a contextului in care se desfasoara evenimentul. Prezentarea problemei care genereaza criza: factori de risc, surse generatoare de risc, disfunctii interne sau/ si externe, presiuni sau amenintari din mediul social, neglijente organizationale.
2. Analiza situatiei de criza, tipul de criza, categorii de public afectate(public primar prejudiciat, public secundar, public tertiar, alte categorii de public larg, daca este cazul). Adoptarea strategiei de comunicare si a solutiilor tehnice pentru rezolvarea conflictelor generate de criza(se va explica, comenta si argumenta corectitudinea alegerii acestora in raport cu tipul de criza si cu publicul vizat: public prejudiciat, jurnalisti, autoritati, comunitate locala, public international, daca este cazul alte categ.) Prezentarea si comentarea modelului teoretic in care se incadreaza demersul organizatiei analizate(se va opta pt. un model discutat la curs si indicat in bibliografie sau pentru un altul, alegerea masterandului-argumentare a alegerii).
3. Observatii critice, concluzii si recomandari. Se vor preciza posibile corectii strategice si tehnice, se vor indica punctele tari si slabe ale strategiei adoptate de organizatie si se vor formula recomandari pentru consolidarea reputatiei organizationale.
Bibliografie+Anexe.
poke- Mesaje : 67
Data de înscriere : 06/02/2011
Subiecte similare
» Test E-Marketing
» Important !CSR si Corporate Affairs- noi reguli pentru sustinerea examenului
» Studiu de caz pentru crisis management - curs 14.12.2011
» Mesaj pentru masteranzii care nu au trimis proiectele pentru cursul Marketing RP pentru Targuri si Expozitii - prof. Vladimir Epstein
» sala examen/sutinere proiect CSR - dna. gilda Lazar
» Important !CSR si Corporate Affairs- noi reguli pentru sustinerea examenului
» Studiu de caz pentru crisis management - curs 14.12.2011
» Mesaj pentru masteranzii care nu au trimis proiectele pentru cursul Marketing RP pentru Targuri si Expozitii - prof. Vladimir Epstein
» sala examen/sutinere proiect CSR - dna. gilda Lazar
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|